Budapesti üzletünk:
XI. Hengermalom út 20.

+36 20 263 76 54
info@kaveautomataszerviz.hu
Hétfő-Péntek: 8:30-17:00

Gyöngyösi Üzletünk :
Ringsted u. 13

+36 20 574 53 54
info@kaveautomataszerviz.hu
Hétfő-Péntek: 10:00-17:00

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

Tartalom

Céginformációk
Vásárlók adatainak kezelése
A szerződés tárgya
Szerződő felek azonosítása
A regisztráció megszüntetése
Árak
Szállítási és teljesítési feltételek
Sérült csomag
Határozott időpontra történő kiszállítás
Személyes átvétel
Sikertelen kézbesítés
Fizetés
A vásárlástól való elállás joga
Termékgarancia (szavatosság, jótállás)
Felelősségvállalás
 

Tisztelt látogatónk!

Az alábbi dokumentum a Kávéautomata Szerviz Kft. által üzemeltetett Kaveautomataszerviz.hu internetes áruházban történő vásárlás jogi feltételeit tartalmazza. Ön megrendelésének jóváhagyásával a távollevők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabály értelmében a feltételeket elfogadja, ezért kérjük, rendelésének véglegesítése előtt feltétlenül olvassa el!
Céginformációk
Szolgáltató neve: Kávéautomata Szerviz Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Képviselője: Belláné Boda Barbara ügyvezető
Székhely: 3231 Gyöngyössolymos, Bem tér 1.
Telefonszám: 20/574-5354
E-mail: info[kukac]kaveautomataszerviz[pont]hu
Cégjegyzékszám: 10 09 035238, Heves Megyei Bíróság Cégbírósága, 3300 Eger, Barkóczy u. 1. (36) 311-611/2172
Adószám: 25305443-2-10
Statisztikai számjel:

Vásárlók adatainak kezelése
A webáruházban megadott adatait kiemelt biztonsággal kezeljük, és Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Látogatóinknak a regisztráció folyamán meg kell adniuk személyes adataikat (név, cím, telefonszám, e-mail stb.). Ezeket az adatokat kizárólag a megrendelések teljesítése érdekében kérjük be és tároljuk. Ügyfélszolgálatunk az Ön által megadott adatokat arra használja, hogy indokolt esetben felvegye Önnel a kapcsolatot. Amennyiben a regisztrációnál megadott adatokban hibát, vagy hiányosságot észlel, kérjük jelezze azt ügyfélszolgálatunknak. A Kávéautomata Szerviz Kft. tiszteletben tartja és védi a honlapjára látogatók adatait. A regisztrációval rendelkezésünkre bocsátott adatokat tároljuk, és szigorúan bizalmasan kezeljük. Azokat semmilyen körülmények között nem adjuk tovább, nem tesszük hozzáférhetővé, nem hozzuk nyilvánosságra (kivéve a kötelező jogszabályi előírásokban rögzített adatszolgáltatási kötelezettség, illetve a postai vagy futárszolgálat részére a kiszállításhoz szükséges adatok).

A szerződés tárgya
A szerződés tárgya a  internetes áruházban található valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit, képeit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon ismerheti meg. A Weboldal használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar. Az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat a Kávéautomata Szerviz Bt nem iktatja.

Szerződő felek azonosítása
A vásárlási szerződés a Kávéautomata Szerviz  Kft., mint eladó, és a megrendelő, mint vevő között jön létre. A rendelés elfogadásához az Ön vagy cége azon adatai szükségesek, amelyeket a weblap megrendelő oldalain talál. A hiányosan, hamisan vagy pontatlanul megadott adatokat nem fogadjuk el, és a rendelést elutasítjuk. Amennyiben a regisztrált adatok nem felelnek meg a valóságnak vagy ütköznek az általános tudnivalók, vásárlási feltételek valamely pontjával, a rendelést indokolás nélkül töröljük. A rendelést e-mailben és - külön kérésre - telefonon visszaigazoljuk. A Kávéautomata Szerviz  Kft. fenntartja a jogot, hogy ellenőrizze a regisztrált adatok helyességét.

A regisztráció megszüntetése
A Kávéautomata Szerviz  Kft. lehetővé teszi ügyfeleinek a céggel való kommunikáció megszüntetését, ennek módja a következő: Önnek egy e-mailt kell küldenie a következő címre: info[kukac]kaveautomataszerviz[pont]hu, amelyben feltünteti a regisztrációtól való elállási szándékát és ennek okait.

Árak
A termékek mellett feltüntetett ár a termék bruttó ajánlati egységára, amely forintban értendő. Az ajánlati ár az adott pillanatban érvényes, és csak akkor válik végleges árrá, ha a megrendelő a rendelési folyamat lépéseit szabályosan elvégzi, és a rendelést jóváhagyja. A termék és a szállítási szolgáltatás végleges ára az az ár, amely a jóváhagyáskor a termék megnevezése mellett, majd a rendelésről küldött visszajelző e-mailben is szerepel. A végleges ár csak a felek közös egyetértésével módosítható. Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási és fizetési kondíciók vonatkoznak. Kenőanyagok esetében a feltüntetett árak minden esetben tartalmazzák a kapcsolódó termékdíjat és a környezetvédelmi díjat.

Szállítási és teljesítési feltételek
A  Webáruház a megvásárolt termékeket raktárkészlet függvényében a megrendelés napján, de legkésőbb öt munkanapon belül küldi el. Kivéve, ha az adott terméknél más szállítási határidő van feltüntetve. Készletünk folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Természetesen ilyenkor emailben értesítjük Önt és egyeztetjük módosított rendelését. A megrendelt árut a  Webáruház szerződéses partnerével, a Labimex futárszolgálattal vagy a Magyar Posta csomagküldő szolgálatával szállítjuk házhoz, mely a csomag kiküldését követő munkanapon, munkaidőben ér oda. Kérjük, mindig adja meg (mobil)telefonszámát, hogy a futár egy esetleges sikertelen kézbesítéskor tudjon Önnel egyeztetni az átvételről. Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre leegyeztetett időpontban fogja megkapni.
Szállítási díjak, határidők
Kis csomag esetén(kevesebb,mint  2 kg) 1 700Ft.
Ez fölötti súlyú csomag esetén 2 000-2500Ft.
Egyéb csomagolási vagy kezelési költségeket nem számítunk fel.

A megrendelés napján csak abban az esetben tudjuk a megrendelt árut elküldeni, ha a megrendelés 13 óráig beérkezik és a termék(ek) raktáron van(nak).

A várható szállítási idő 2-5 munkanap. Kivéve ha:
az adott terméknél más szállítási határidő van feltüntetve,
kereskedelmi partnereink 3 napnál hosszabb időre vállalják csak annak beszerzését,
hiánycikkek,
baleset, előre nem látható közlekedési akadályok esetén.

Ha a feltüntetett szállítási határidőt meghaladja a kiszállítás időpontja, erről Önt feltétlenül tájékoztatjuk.

A megrendelések érvényességét telefonon ellenőrizhetjük, ezért kérjük, hogy a telefonszámát minden esetben adja meg! Telefonszám és emailcím megadása nélkül a megrendelést nem áll módunkban teljesíteni!

Szállítási feltételeink változtatási jogát fenntartjuk!

Határozott időpontra történő kiszállítás
A Labimex Kft különálló cég, éppen ezért a  Webáruháznak nincs befolyása a csomagok kiszállítási időpontjára. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy nem tudjuk előre pontosan megmondani, hogy az adott területen mikor terítenek a futárok. Általában igaz az, hogy a felvételt követő következő munkanapon, munkaidőben kézbesítenek. Amennyiben sem Ön, sem valamely családtagja nem tartózkodik otthon, akkor olyan címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyét). A megjegyzésben feltüntethet egyéb tudnivalókat is a szállítási címmel kapcsolatban, illetve feltétlenül adja meg mobiltelefonját a futár számára.


Személyes átvétel
Az irodánk Budapesten illetve Gyöngyössolymoson található, ahol előzetes (telefonos, vagy email útján történő) egyeztetés után átvehetők a termékek. Ebben az esetben szállítási költséget nem számítunk fel.

Sikertelen kézbesítés
Sikertelen kézbesítés esetén ingyenes másodszori kézbesítést kísérelünk meg. Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei azonban minden esetben Önt terhelik.

Sérült csomag
Kérjük, hogy a dobozt kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a dobozon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük haladéktalanul lépjenek ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba az info[kukac]kaveautomataszerviz.hu emailcímen vagy a 20/574-5354-es telefonon.
Megértésüket köszönjük.

Fizetés
Az előre pontosított végösszeget a futárszolgálatnak készpénzben kell kifizetni az áru átvételekor. A számlát az áruról és a szállítási költségről a futár adja át Önnek az áruval együtt. Ettől eltérő fizetési módok alkalmazása (pl. átutalás) kizárólag a vevő és az eladó előzetes egyeztetése esetén valósítható meg. A meghiúsult kiszállításból eredő károkat, amennyiben ez az Ön hibájából történik, annak mindennemű költségeit Önnek kell megtérítenie.

A 2003/XCII törvény 14§, valamint 172§ (20) bekezdés értelmében ügyletenként 250.000,- Ft feletti vásárlás esetén bankszámlanyitásra kötelezett adózók csak átutalással fizethetnek.

A vásárlástól való elállás joga
A csomagküldő internetes vállalatokra vonatkozó jogszabály értelmében Önnek joga van az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállni. A rendeléstől való elállást minél hamarabb jeleznie kell felénk telefonon vagy e-mailben. Ebben az esetben az Ön által kifizetett összeget az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatérítjük. Az áru visszajuttatásának költségeit Ön viseli. A vételár visszatérítése az áru visszajuttatása után lehetséges. Az árucikk csak az eredeti garanciális okmányokkal és számlával együtt szolgáltatható vissza. Amennyiben az árucikk sérült, vagy viseltes állapotban van, az eladó kérheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A fogyasztót nem illeti meg a vásárlástól való elállás joga:
szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a nyolc munkanapos elállási határidő lejárta előtt a gazdálkodó szervezet a teljesítést a vevő beleegyezésével megkezdte
olyan áru értékesítése illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára illetve díja a pénzpiac gazdálkodó szervezet által nem irányítható ingadozásától függ
olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött (egyedi megrendelések)

A vonatkozó kormányrendeletről bővebben itt olvashat: A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény vonatkozó szakasza (PDF fájl).

A Kávéautomata Szerviz Kft garanciát ad minden termékre az átadástól számított maximum 6 hónapig vagy 3500 adagig  - kivéve, ha a gyártó ennél rövidebb vagy hosszabb idejű garanciával hozza forgalomba termékét Magyarországon. Garanciális csere csak a termék rendeltetésszerű használata esetén lehetséges. Új Jura kávéautomaták garancia ideje 12 hónap.  Garanciális szerviz esetén a készülék szervizbe juttatása minden esetben a vevő feladata és költsége.
A vonatkozó kormányrendeletről bővebben itt olvashat: 151/2003 (IX.22) Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállásról (PDF fájl).


 

Bemutató termeink és szerviz átvevő pontjaink:

Kávéautomata Szerviz

1117 Budapest, Hengermalom út 20

3200 Gyöngyös, Ringsted u. 13


Telefonszám:20/263-7654 20/574-5354

Felelősségvállalás
A Kávéautomata Szerviz  Kft. nem tartozik felelősséggel a kaveautomataszerviz.hu oldalain külső behatolás által okozott károkért, illetve bármilyen, a szolgáltatók által okozott információtovábbítási késedelemért, számítógépes vírus, vonal- illetve rendszerhibából keletkezett károkért.
Webáruházunkban található információk alapján vásárolt termékek felhasználása a vevő felelőssége. Nem vállalunk felelősséget a nem rendeltetés szerinti felhasználásból származó semmiféle veszteségért, vagy kárért.

Kosár

 x 

A kosár üres

Facebook

Elérhetőségek

1117, Budapest XI.ker Hengermalom u. 20/3.
Nyitvatartás:
Hétfőtől - Péntekig: 8:30-17:00 óra között.
3200, Gyöngyös,
Ringsted u. 13.
Nyitvatartás:
Hétfőtől - Péntekig: 10-17:00 óra között.
© 2017 Kávéautomataszerviz Kft

Please publish modules in offcanvas position.